Monday, July 6, 2015

Vitacreme B12

Hello lovelies,

a few weeks ago, Kay Collection sent me products from Vitacreme B12.

Beside makeup tools, cosmetics and cute products from Japan, Kay Collection also brings Vitacreme B12.

This post will share about the details and information regarding the products as an introduction, I'll share the reviews as soon as possible.

-*-




What is Vitacreme B12?

http://www.vitacremeb12.co.uk


Vitacreme B12 is at forefront of cosmetic technology.

Vitacreme B12 preserves the external signs of youth.

Vitacreme B12 is a true assualt cream against wrinkles as it helps regenerate the superficial cutaneous layers and the cells damaged by age, the sun and enviromental pollution.

Vitacreme B12 reinforces the protective cutaneous film and increases the skin's natural resistance by intensively moisturising the superficial skin layers.

Vitacreme B12 prevents and repairs the effects of time through a progressive diffusion meeting the needs of each skin and through better penetration for optimal efficiency

Vitacreme B12 penetrates up to the dermo-epidermal junction thanks to its liposomic agents where it reactivates the growth of germinal cells (deep layer of the epidermis) and promotes the formation of elastin and collagen fibres.

Vitacreme B12
allows to reprogram the hydration process in dry skins.
Vitacreme B12 is efficient in the treatment of breaks, cement disease and helps bedridden patients suffering from bedsores.

Vitacreme B12 allows to protect skins exposed to external aggressions (air too sharp, too cold or exposure to the sun).

Vitacreme B12 is ideal to withstand ageing as it helps regenerate, nourish and moisturise.

Vitacreme B12 is a Swiss high-quality product.



-*-





There are 6 variant of Vitacreme B12 sold at http://www.kaycollection.com

They are:

Regenerative Cream (star product)
Body Milk
Anti Ageing Serum
Day Cream SPF 30
Eye & Lip Balm
Lightening Cream

-*-



This is the body milk, the only product made for the body from the Vitacreme B12 collection. Comes in a sky blue and white colored tube of 200 ml.

-*-




A Day Cream with sun protection of 30 SPF

Vitacreme B12 Day Cream Sun SPF 30 + + + merupakan krim  anti-penuaan, anti-oksidan, pelembab dan ultra-tahan air. Ini krim inovatif diformulasikan dengan kombinasi ideal vitamin (B5, C, E dan B12) dan UVA-UVB filter solar. Kombinasi unik bahan aktif menjaga kulit agar tetap lembab dan dilindungi dari efek berbahaya matahari. Berkat aksi anti-oksidan Vitamin E, krim ini mencegah kulit dari penuaan dini dan munculnya keriput yang disebabkan oleh sunbeams. Hal ini juga melindungi kulit dari serangan luar seperti polusi. Krim ini juga menenangkan,  melembabkan, dan menjaga elastisitas kulit.

bagaimana menggunakannya?
Oleskan 15 menit sebelum terkena sinar matahari. Ambil secukupnya dan terapkan ke wajah
.


An orange-white tube with details written on the packaging. Made to be used at day time, provide a good and adequate amount of protection for a day, but if you're worried or perhaps has a very active lifestyle can reapply the product every 3-4 hours or when the skin is wet

-*-




The Regenerative Cream, this is actually my favorite product and I can clearly see why it's becoming the star product. I do recommend the Regenerative Cream for anyone, and beside for facial use, the cream can also be used for the body as well. The cream penetrates wonderfully on the skin and since I'm 35 this year, conventional body lotion wont do, I need something that offer a better moisturizing effect but not the greasy and buttery kind, more like rich in nourishment like this wonderful Regenerative Cream.

-*-       




Vita Eye & Lip Balm.

VITACREME B12 EYE AND LIP BALM 15ML

Vitacreme B12 Vita Eye & Lip Balm adalah krim mata yang tidak lengket dan lip balm dengan vitamin B12. Krim ini melembabkan dan melindungi.

Ini adalah perawatan intensif yang melindungi dan menenangkan bibir. Mengandung Vitamin Antioksidan dan Sun Protection, mencegah dehidrasi dan penuaan dini. Krim ini juga dapat digunakan pada daerah mata. Ini sangat ideal untuk mendapatkan kembali kulit yang halus dan bercahaya.

bagaimana menggunakannya?
(Sebagai balsem mata)

  • Menggunakan AM dan PM setelah menerapkan toner. Oleskan tepat untuk kontur mata dengan gerakan dan pijatan lembut sampai sepenuhnya terserap.
(Sebagai lip balm)
  • Keluarkan krim secukupnya. Tempatkan tabung di bibir dan terapkan secara merata di bibir.
bahan
  • Squalane untuk melembabkan, melembutkan dan mengandung antioksidan, dan meningkatkan ketahanan kulit.
  • Salisilat Ethylhexyl, Ethylhexyl metoksisinamat? melindungi terhadap sinar UV.
  • Shea Butter (Butyrospermum Parkii)? memberikan kelembaban.
  • Panthenol memlembabkan dan melembutkan.
  • Tokoferil Asetat hidrat, memelihara jaringan dan melindungi kulit dari sinar UV.
  • Niacinamide meningkatkan proliferasi sel kulit, memberikan efek antioksidan, dan menghambat transmisi melanin.
  • Cyanocobalamin berpartisipasi dalam pembentukan sel darah merah.   

    This is a unique product, an eye and lip balm in one. I've tried them as a lip balm and it does stay non sticky and absorbed easily on the skin, but I can't stand the aroma, it's too fragrant for the lips, feels like I'm 'eating' cosmetic. On the other hand, the balm actually feels good on the skin, unlike most balm, this product doesn't have that greasy and balmy effect whatsoever.

    -*-





Vitacreme B12 Lightening Beauty Cream Dengan Vitamin B12 adalah krim rekonstruktif dan kaya akan nutrisi untuk memperbaiki struktur kulit. Mengandung zat berharga yang dapat memutihkan kulit. Krim ini memutihkan kulit dengan cepat, mengurangi tanda pigmentasi dan mencegah perkembangannya, meratakan warna kulit, menjadikan kulit Anda bercahaya, juga memberikan kulit elemen nutrisi untuk mencegah hilangnya kekencangan dan elastisitas kulit, dan untuk memastikan kulit lembab sampai ke lapisan atas epidermis.

Ini membuat kulit lebih bersinar, lebih putih dan bening.

bagaimana menggunakannya?
Terapkan AM dan / atau PM diwajah yang telah dibersihkan dan menggunakan toner. Jangan lupa area leher.Pijatsampai  meresap.

bahan

  • (Licorice (Glycyrrhiza glabra) Root Extract) anti-inflamasi, menenangkan dan membantu dalam pemutihan.
  • (Alpha Arbutin) memutihkan kulit.
  • (Cyanocobalamin (Vitamin B12)) meningkatkan elastisitas jaringan dengan meningkatkan reorganisasi jaringan serat elastin dan produksi serat kolagen.
A product that comes in a silver and white tube, promote brighter looking skin.

-*-




Last but not least.

Vitacreme B12 Anti-Aging Serum adalah produk yang baru dirilis dari Vitacreme B12, merek perawatan kulit favorit Norika Fujiwara.

Diperkaya dengan Asetil hexapeptide-3, agen anti-penuaan yang kuat, dicampur dengan konsentrasi tinggi vitamin B12, dan asam Hyaluronic Acid Asiatic, ini memberikan berbagai manfaat, termasuk anti-penuaan, anti-keriput, pemutih, pelembab dan pengencangan. Dengan pengobatan rutin, kulit akan terlihat lebih muda dan sehat.

Ini perawatan jenis gel yang segar dan mudah-diserap.

bagaimana menggunakannya?
Terapkan setetes berukuran mutiara ke wajah yang telah dibersihkan dan menggunakan toner. Jangan lupa area leher. Pijat dengan ujung jari dengan lembut sampai benar-benar diserap. Gunakan lebih banyak ke daerah yang kusam, kering, dan yang terdapat garis-garis halus atau bekas luka.
Setelah itu, gunakan pelembab.

A light serum that absorbed almost instantly into the skin. It comes in a pink tube and pink colored clear gel as well. Made to be used before a moisturizer, any moisturizer you can pick above.

Overall,

Vitacreme B12 are a range of products that comes in 6 items made to care our skin. All of them contain their signature ingredients B12. I'll review the products one by one as soon as possible.

Thank you so much Kay Collection for Vitacreme B12.

No comments:

Post a Comment